سید جمال علی الحسینی نماینده ویژه دولت در امور راهیان نورکشوردریزد از راه اندازی راهیان نور دریایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد(سفر سوم رییس جمهور به یزد (122))

یزدفردا "در جلسه راهیان نور با حضور نماینده ویژه دولت در زمینه راهیان نور عنوان شد

سرویس خبر روابط عمومی:پنجشنبه گذشته  جلسه  راهیان نوردر محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزدبا حضور سید جمال علی الحسینی نماینده ویژه دولت در امور راهیان نور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئول اردویی سپاه الغدیر و معاونت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزارشد.

سرهنگ  علی هژبری، حضور هیئت دولت در استان و استقبال مردم یزد از ریاست محترم جمهور را از جلوه‌های زیبای حضور مردم یزد در صحنه عنوان کرد و افزود نشر ارزش‌های دفاع مقدس که موضوع راهیان از آن جمله است بر همگان یک وظیفه محسوب می‌شود.

وی یکی از اصلی‌ترین مسائل راهیان نور را تامین محتوا و منبع دانست و افزود بایستی در وهله اول برای مستند سازی نقش استان یزد در دفاع مقدس گام برداشت که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد قدم‌های خوبی در این زمینه برداشته است.

سرهنگ پاسدار سیف الدینی مسئول اردویی سپاه الغدیر استان نیز ضمن ارائه گزارشی در زمینه عملکرد استان یزد در زمینه راهیان به بیان مشکلات در این حوزه پرداخت.

در ادامه سید جمال علی الحسینی نماینده ویژه دولت در امور راهیان نور در مورد عملکرد دولت خدمتگزار در حوزه راهیان نور صحبت کرد و گفت در زمینه راهیان نور علاوه بر کمیت باید کیفیت را نیز افزایش داد.

وی در ادامه تاکید کرد که دولت اهمیت ویژه‌ای برای راهیان نور قائل است و از نظر اعتباری و کیفی برای آن سهم ویژه‌ای در نظر گرفته است.

جانشین نماینده تام‌الاختیار امور راهیان نور در دولت گفت سعی می‌شود برای راهیان نور به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شود که اعزام راهیان نور در ماه‌های مختلف سال صورت گیرد و هم چنین از راه اندازی راهیان نور دریایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا